A Shaping Mobility Hub segítségével a Volkswagen tovább tágítja az elérhető témák körét. A platform lehetővé teszi a média és az érdeklődők számára, hogy elmerüljenek a mobilitás jövőjében: átfogó tájékoztatást nyújt a Volkswagen struktúraváltó programjáról, amelynek központi eleme a jövő mobilitása, megtámogatva ezt az ACCELERATE stratégiával. Hiszen az elektromobilitás csak a kezdet – nagyobb ugrás lesz majd a digitalizáció, a szoftveralapú termékek és az önvezetés.
Új formátumok: izgalmas, szenvedélyes tartalmak, rengeteg háttérinformációval
A fontos események – mint az IAA MOBILITY 2021 rendezvény – élőben tekinthetők meg a Shaping Mobility Hubon. Igazi csemegékre talál az is, aki inkább hallgatni szeretné a tartalmakat: a Shaping Mobility podcast keretein belül független szakértők mondják el véleményüket a holnap mobilitási trendjeiről.
A Shaping Mobility tartalmak egyszerűen megoszthatók a Twitteren, a LinkedInen, vagy a Facebookon, illetve e-mailen keresztül. Az új platform angol és német nyelven elérhető. Aki többet szeretne megtudni a különböző termékekről és modellekről, a Volkswagen Newsroom (www.volkswagen-newsroom.com) oldalon megtalálja a legfrissebb médiacsomagot, míg a Volkswagen oldalon www.volkswagen.com a modellekkel kapcsolatos inspirációkról és részletekről olvashat.
A Volkswagen márkáról:
A Volkswagen Személyautók a világ több mint 150 piacán van jelen és 14 ország több mint 50 termelési helyszínén gyártja járműveit. A Volkswagen 2018-ban 6,24 millió gépkocsit készített, termékei között olyan „bestsellerek” is szerepelnek, mint a Golf, a Tiguan, a Jetta és a Passat. A Volkswagen jelenleg világszerte 195,878, több mint 10,000 tagú kereskedelmi hálózata pedig 86 ezer munkatársat foglalkoztat. A Volkswagen következetesen kívánja előmozdítani az autógyártás fejlődését. Az elektromos mobilitás, az okos mobilitás (Smart Mobility) és a márka digitális átalakulása egyaránt a jövő stratégiai fontosságú, alapvető témakörei közé tartozik.