Újdonság a kínálatban
2019.04.25.

A T-Cross és Cara Delevingne – #MoreThan1Thing

- A Volkswagen elindítja a T-Cross európai bevezető kampányát- Cara Delevingne a kampány arca és a modell nagykövete - Integrált 360 fokos kampány tv-szpottal, nyomtatott hirdetésekkel, illetve digitális és közösségi média tartalommal- Jürgen Stackmann értékesítési igazgató: „Cara Delevingne és a T-Cross tökéletes páros– mindkettő fiatal, cool és sokoldalú”
T-Cross

Wolfsburg / Budapest, 2019. április 24. – Európai kampányt indít a Volkswagen legújabb SUV-modellje, a T-Cross piaci bevezetése kapcsán, így május elején már Magyarországon is találkozhatunk a hirdetésekkel. Az integrált 360 fokos kampányban TV-szpot, nyomtatott hirdetés, illetve digitális és közösségi média tartalmak is szerepet kapnak. A T-Cross kampány és a modell arca Cara Delevingne. A „#MoreThan1Thing” szlogen pedig egyszerre utal az autó és a terméket ajánló személy sokoldalúságára.

 

Jürgen Stackmann, a Volkswagen márka igazgatótanácsának értékesítés, marketing és after-sales területekért felelős tagja szerint sokféle és sokszínű tevékenységével, érdeklődésével ideális választás a 26 esztendős brit hölgy. „Cara Delevingne és a T-Cross tökéletes páros,– mindkettő fiatal, cool és sokoldalú. Cara a T-Cross számára választott ’#MoreThan1Thing’ szlogenünk megszemélyesítője. Nagyon örülök az együttműködésnek.”

Cara Delevingne csaknem egy évtizede a legismertebb modellek egyike, de énekesnőként, színésznőként, aktivistaként és üzletasszonyként is sikeres. Magánemberként szeret szörfözni, szenvedélyes dobos és fotós. A Volkswagen új kampányában épp e sokoldalúsága révén lett a T-Cross ideális partnere,, hogy kreatív és élénk stílusban mutassa be az autó ezernyi arcát.

Cara Delevingne az új T-Cross modellróő a következőket mondta: „Szerintem a T-Cross hitelesen jelenít meg engem és személyiségemet. Élvezetes, fiatalos, változatos, sokoldalú, s olyan gyorsan repít egyik dologtól a másikig, ahogyan az neked kell … Gyors, ügyes, és úgy gondolom…minden benne van.”

Az új T-Cross a Volkswagen SUV-családjának legújabb tagja. Tavalyi őszi világpremierje óta a kisautók piaci kategóriájában teszi teljessé a márka SUV-kínálatát. Jellegzetes stílusával, praktikumával, rugalmasságával, connectivity-szolgáltatásaival és gazdaságosságával a nagyvárosi crossover-modell több tekintetben is új utakra lép kategóriájában. E sokoldalúsága áll a „#MoreThan1Thing” hashtag alatt indított 360 fokos kampány középpontjában, amelyet a DDB Berlin, a DDB Hamburg és az adam&eve/DDB London ügynökségek készítettek és valósítanak meg.

A TV-szpot április 26-tól látható Európa-szerte, míg Magyarországon május 4-től fut majd, először 60 másodperces, majd később 30 másodperces változatban. Ugyancsak május elején bővül majd a hazai weboldal - https://www.volkswagen.hu/az-uj-t-cross - sok-sok egyedi tartalommal.

 

 

 

 

A Volkswagen márkáról – Valóra váltjuk a jövőt

A Volkswagen Személyautók a világ több mint 150 piacán van jelen és 14 ország több mint 50 termelési helyszínén gyártja járműveit. A Volkswagen 2018-ban 6,24 millió gépkocsit készített, termékei között olyan „bestsellerek” is szerepelnek, mint a Golf, a Tiguan, a Jetta és a Passat. A Volkswagen jelenleg világszerte mintegy 198 ezer, több mint 7700 tagú kereskedelmi hálózata pedig 74 ezer munkatársat foglalkoztat. A Volkswagen következetesen kívánja előmozdítani az autógyártás fejlődését. Az elektromos mobilitás, az okos mobilitás (Smart Mobility) és a márka digitális átalakulása egyaránt a jövő stratégiai fontosságú, alapvető témakörei közé tartozik.